leee

هر آن چیزی که صید می کنم

leee

هر آن چیزی که صید می کنم

بازی وبلاگی

با تشکر از بهشب عزیز برای دعوت من به این بازی .

ترتیب این کتاب ها به اولویت علاقه مندی نیست . به اولویت یاد آوری ذهنم است .


۱.مفاهیم کلیدی در مطالعات سینمائی ( در حال مطالعه - خدا داند کی تموم بشه) / سوزان هیوارد

2.عقاید یک دلقک / هاینریش بل

3.دفاع لوژین / ولادیمیر ناباکوف

4.مجموعه داستان های همینگوی 

5. کوپن تقلبی / لئون تولستوی

6. خاطره دلبرکان غمگین من / گابریل گارسیا مارکز

7. کشور آخرین ها / پل استر


یکی از کتاب هایی که تاثیر مهمی در نوشتن من داشت متاسفانه اسمش رو یادم نیست اما کتابی بود از مجموعه کتاب های ادبیات معاصر که یک نویسنده ایرانی اون رو نوشته بود که چند سال پیش خوندم .


من هم این دوستان رو به این بازی وبلاگی دعوت می کنم .


حنیر / پلاک 66 / اپی نوروزی / گوج گنو / مهراب استدیو / رهبر امامدادی / گنجشکک اشی مشی


لطفاً نام هفت کتاب مورد علاقه و یا تاثیر گذار زندگی خود را بنویسید و هفت نفر دیگر را دعوت کنید .